piątek, 31 marca 2017

Cukierkowato #46 edycja Scrap for Four

W tym miesiącu ja przygotowywałam wytyczne dla naszej czwórki.

Dawniej nie lubiłam koloru różowego. A Wy?

Teraz bardzo chętnie go używam i chciałam by,
 by w obecnej edycji było tak własnie cukierkowato. 
Ekipa Scrap For Four miała za zadanie zrobić patchwork 
- z dowolnego kształtu kawałków  na dowolnej bazie. 
Trzeba było użyć przynajmniej:
5 papierów,
4 kwiatuszków,
3 wstążeczki,
2 wycinanki,
1 przydasia




a tak wyglądał zestaw

Zajrzyjcie do MonikiEwy i Joli, by zobaczyć, 
czy u nich też jest tak słodko różowo <3 :)

PODPIS

3 komentarze:

  1. Karteczka wyszła po prostu cudna !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że też nie lubiłam różu, a teraz bardzo często używam go w swoich pracach.
    Bardzo cukierkowo wyszło, zgodnie z planem. :-)

    OdpowiedzUsuń