czwartek, 15 października 2015

BARWY JESIENI - ScrapFor4 edycja XXXII


Czas pędzi, jak oszalały i już kolejna edycja naszej zabawy:)
Zestawy na dzisiaj dla naszej czwórki  przygotowała Monika
Temat: "Barwy jesieni". 


Puszkę oklejałam pionowymi pasami papierów

Mazmika napisała w wytycznych:

Tworzymy dowolną pracę wykorzystując możliwie jak najwięcej elementów 
- niech nasza jesień będzie bogata Emotikon smile
 Obowiązkowo tworzymy przynajmniej jeden kwiat z papieru czerpanego 
i ozdabiamy nim pracę 
dodałam puszkę po "mocnej i aromatycznej"

Kwiatki wycięłam dziurkaczami "stokrotka"w dwóch wielkościach, 
Zabarwiłam na mokro ecolinami
tasiemkę i papiery pokryłam rozwodnioną rdzawą akrylówką

dla efektu starości  pomalowałam brzegi rdzawą farbą 

I koniecznie zajrzyjcie do 
Ewy,Ewy JoliMoniki.
Zobaczcie,co u nich powstało z jesiennego zestawu

PODPIS

8 komentarzy:

  1. Fantastyczna praca! Puszka jak marzenie... jesienne oczywiście :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jesienna puszka na narzędzia pracy Martuś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super praca! O kwiatuchach to nawet nie mówię, bo wiadomo że piękne :) Ale strasznie podoba mi się sposób w jaki umocowałaś guziczkowe jeżyki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna :) Cudne są te ciepłe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo! Piękne jesienne kolory. I wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudnej urody jesienna puszeczka :) Zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń