poniedziałek, 15 września 2014

Ścinkozabawa

"Kto się bawi papierem ten wie, ile ścinków po tym zostaje i jak trudno jest je spożytkować, 
gdy w zasięgu ręki są nowe równie piękne papiery.
Wymyśliłam więc Ścinko - Zabawę, w ten sposób ścinków szybciutko ubywa, 
dzięki czemu nie mam wyrzutów sumienia przy cięciu nowych papierów :)
Swoje ścinki rozsyłam osobom, które są chętne pobawić sie nimi i coś z nich stworzyć.
Dzisiaj jesteście to Wy, za co bardzo Wam dziekuję :)
Tnijcie ścineczki, twórzcie z nich swoje prace i miejcie przy tym dużo dobrej zabawy :)

Zasady zabawy są następujące:
1. Do tworzenia pracy/prac wykorzystujemy ścinki przeze mnie nadeslane, 
jedynie baza pracy/kartki oraz dodatki typu: listki, kwiatki, zawieszki, sznureczki itd
 mogą byc wykorzystane z Waszych zasobów."

Tak pisała Jola- Zola z bloga "Moje małe wariacje na przeróżne tematy"
Dołączyłam do  wyzwania i  tak spożytkowałam przysłane  mi ścinki.
Dziękuję bardzo Jolu za świetną zabawę








PODPIS

8 komentarzy: